30 mars 2009

Livet i formuleringar

Jag började veckan med ett välbehövligt bad medan Johan & Alma snarkade vidare. Och tänkte på mitt liv som bloggare. Nåja, så mycket bloggare är jag ju inte. Än. Men jag producerar formuleringar till bloggen medan jag upplever. Redan innan jag upplevt klart finns det frön till bloggrubriken. Det är ju så läckert att skriva.

Men ni närmast får väl säga till om min tillvaro verkar hooka fast för mycket kring bloggen. För jag är ju inte bara bloggare. Jag är ju mamma också (och allt det där andra).

1 kommentar:

  1. In order to cope inside a fast-paced market, new
    applications are expected. Investors are there to aid the entrepreneur and to realize a cash in on their investment from the entrepreneurs company.
    I have observed my share of scams, and have actually done
    an excellent job avoiding being taken for any sucker and I'm here to share with you,
    Ameriplan isn't a scam.

    Look into my web blog; www.workit.org

    SvaraRadera