13 augusti 2009

Hugg i ryggen

Jag är torsdagssur och myggbiten. I måndags lyfte jag Alma ur sängen på ett föga ergonomiskt vis, och fick knäck i ryggen. Ont, ont, jätteont. Och idag, när det börjat gå över lite lyfte jag Alma lite till. Och så ont igen. Jag rör mig som en höggravid med foglossning, och jag är ju för fanken inte där än! Och så blev jag biten av mygg vid huset - det ska väl inte finnas mygg i stan???? Och så lever det om nå fasligt bakom huset, för bilarna kör ju faktiskt där. Och så är Almas tilltänkta dagis ett av dom bullrigaste i stan. Och så har vi inte bestämt barntapeter, och nu när vi började närma oss sanningen bytte Johan strategi. Och så har jag inte tränat på 1,5 månad. Är det nåt mer?

2 kommentarer:

  1. Jo just det: vi har TVÅ ostädade hem!

    /gnällspiken, som är lite gladare idag

    SvaraRadera
  2. Men huvvaligen vilket elände!! Misströsta ej, dåliga dagar gör bra dagar bara bättre! Det kommer solsken var så säker. Snart kommer vi och hälsar på. Bara en sån sak. Kram

    SvaraRadera