28 oktober 2009

Identitetsfundering

Jag vill inte kalla det kris, men nog har jag fått skaka om min popcornpåse lite.

Vi håller på att anställa min vikarie, via Adecco. Och tamerackarn om inte dom två toppkandidaterna har helt andra fina egenskaper och kunskaper än mig. Jag vet mitt värde. Men jag vet också vad jag inte är bra på. Och dom här brudarna är ju bra på vissa saker som jag inte kan/vet/förmår. Det sätter igång en massa tankar, många bra för utveckling, en del lite mindre konstruktiva.

Men nu är jag kompis med tanken på att bli ersatt, och snart kompis med min vikarie. Nu vill jag bara att det ska bli klart så att vi kan börja hitta på stordåd tillsammans. Några veckor innan jag pyser/ploppar.

Förresten, Almabloggen är uppdaterad, för första gången på ett halvår. Kika in.

3 kommentarer:

  1. Hej Roomie!

    Jag blev så glad när jag hittade hit. Du skriver så bra. Och så får jag ju veta lite vad som händer i ditt liv.

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. Kul med nytt på Almabloggen! Hon är typ det sötaste som finns, makalöst! Visst är det så att ni kommer till skell snart? var det i helgen? Nää, nästa? eller?

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittade hit, Kristin!

    Makalösa Alma och co kommer till helgen, men det hörde du kanske redan av Jense.

    SvaraRadera