17 november 2010

Brun är inte det nya smal

Nej Emma, det blir nog inte så att jag tappar mina gravidkilon just under semestern. In fact, det droppar nog in några extra också. Jag har ju gjort som du sa, ätit grönsaker och räkor och lite nudlar.

Fast det är klart, det har ju slunkit ner en och annan grön curry med några kokosmjölksdecilitrar. Glass var och varannan dag kanske inte kan räknas in i nån typ av diet, alls faktiskt. Min nya favorit är friterade räkor, o mama vilken krispyness! Åsså det här med löpturerna på mornarna: nolla.

Men jag känner så här: vafaan. Gravidkilon kan jag gå ner en annan gång. Kanske när jag kommer hem. Eller nästa år. Brun är jag i alla fall. Men jag känner på mig att brun är inte smal i modetidningarna. Vet inte hur dom tänker.

2 kommentarer:

  1. Det låter bra kära du. Som du vet anser ju jag att du klär i vart gram du bär. Personligen har jag gjort en helomvändning och sparar nu solidariskt mina extrakilon tills du kommer. Då jävlar ska vi ösa på IKSU! Gillar förresten din omröstning!:)

    SvaraRadera
  2. Å lovely! Jag kommer att köra en fyragångeriveckanjävlaranamma. Det får bli lite step och pump och zumba och annat najs. Ses snart asså!

    SvaraRadera