16 december 2010

Utredning

Vi måste reda ut några blogghärvor.

1. Om Kissar du i duschen-frågan. Nix, jag kan inte se vem som svarat vad. Om det nu var ett hinder för att svara. Jag tänkte posta fler frågor, och blir fnissig och uppspelt om ni svarar. Så snälla gör't.

2. Jag har förvisso använt bilden utan lov, men why oh why har över 200 personer klickat in via den här rosabildsgooglingen den senaste månaden? Stransch.

3. Några av era 'gilla' försvann när jag ändrade till 'gillart'. Det ska icke upprepas.

4. Jag undrar vad jag menar med den här 'ogilla' egentligen. Det kan ju kännas lite oklart vad man ogillar, vad jag tycker eller det jag tyckt om. Nåja, den får hänga med tills jag hittar nåt bättre. Emma, funkar din?

3 kommentarer:

  1. Om det är mig du menar så används knapparna sparsamt. Sen om det beror på att ingen ser att dom finns eller för att det är töntigt vet jag inte :P Kram

    SvaraRadera
  2. Om det är mig du menar så funkar den. GrannEmma

    SvaraRadera
  3. Yo mina emmas. Jag tänker såhär: ogilla funkar sådär, utbytes när jag hittat nåt nyare, läckrare, funktionellare.

    SvaraRadera