25 juni 2011

Sommarprojekt

Det jag inte hann klart under föräldraledighet nr 1, och aldrig hann tänka på under föräldraledighet nr 2 har nu kommit upp på bordet. Bokstavligen.

De 15 framkallade rullarna från analoga kameran ska in i fotoalbum. NU.

Varför bloggar jag istället? Hej då.

___

Uppdatering söndag. Herna bli bra. Bara 6 rullar kvar, och en massa tålamod. Det gäller att försöka bortse från de tusentals bilder som ligger och längtar efter att bli photoshoppade och framkallade på datorn.

4 kommentarer:

  1. Jag säger bara en sak: Fotobok.
    Eller två saker då; bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. fotobok you say, jahaaaaa. ibland behövs det annan part för att man ska fatta poänger som serveras under näsan. för jag har ju sett att du gjort nån/några.

    Få höra, har du några värdefulla tips på leverantör, nybörjarmisstag och sånt där?

    SvaraRadera
  3. Haha...jag gillar Fujis fotoböcker. Enkla och snygga. Kan nästan inte bli fel. Man ser ju precis hur det kommer se ut. Man laddar hem ett program på deras sida. Så sitter man och fnular när man har tid. Fast orkar man så är du ju charmigt med riktiga kort också. Men fotoböcker tar mindre plats och det gillas. Det är ju bara att prova och se om du tycker det ser scnyggt ut! Jag rekommenderar "Briljant" eftersom sidorna blir lite hårdare istället för fladdrigt papper.

    http://www.fujidirekt.se/asp/_products/_fotobok/index.asp

    SvaraRadera
  4. Uppdatering söndag. Herna bli bra. Bara 6 rullar kvar, och en massa tålamod. Det gäller att försöka bortse från de tusentals bilder som ligger och längtar efter att bli photoshoppade och framkallade på datorn. pakistani suits wholesale in pakistan , pakistani suits at wholesale price ,

    SvaraRadera