19 juni 2012

Sprickfärdigt, semesterfärdigt

Idag ska jag inte vara måttfull, inte hålla igen eller tona ner. Nej, idag ska jag hurra och heja hejdlöst för mitt fantastiska jobb! Jag går upp i falsett, limningen, delirium. Härom veckan behövde Maria ringa mig från Karlstad, bara för att bubbla om två fantastiska möten. Och jag bubblade tillbaka, om mina tre.

Vedeldat badkar to die for, bredbandsuppkoppling på 3 minuter och designated designers - så många olika, så vansinngt läckra företag vi, jag jobbar med. En välsignelse, ja närapå. Gala, entreprenörskap, engagemang, hjärta, inspiration, fest, framgång - varannan vareviga dag.

Kanske inte konstigt att jag blir lite toksugen och jobbsugen och andfådd och skinnflådd och sprickfärdig och svimfärdig, om vartannat. Kanske ganska skönt att det kommer en semester och lägger sig med huvudet på sned.


PS: jo jag har sekretess, så jag avslöjar inga hemlisar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar