16 oktober 2012

Pryd - and proud of it

Mina blickar går mot taket, prydentligheten personifierad, osv. Får jag höra ibland, så då måste jag kompensera med att prata analkulor.* Men det är mycket sex och könsorgan nu. Snippgympa (initiative fantastico som peppar för snippknip), i min nära närhet: speciell specialsex (dock ospecad) + två kvinnor som delar på en man. Och så det här att jag glömde låsa toadörren på jobbet häromdan:
Allt går vä-äldigt långsamt, jag ser handtaget vika sig neråt, jag tänker 'lugnt, jag har ju låst', dörren öppnar sig, jag ser att kollegan inte har sett mig än, hen ser mig och ropar ooouh! med rund räddförvånad mun, jag ropar också, dörren stängs, jag hojtar förlåt sådär lite ut i korridoren. Och allt detta på 2,8 sekunder. Efteråt hastar jag tillbaka till konferensrummet, och hen vidare i livet. <- Ingen konfrontation med pinsam utgång. 
Glömma-låsa-skandaler har man ju varit med om ett par i sitt liv, och även fast 'det gick bra, alla mår efter omständigheterna väl' så ryckte det ett par flashbacks på pinsamheter i höjd med mellan- och högstadium genom kroppen. Nakenhet, vad är ditt problem?

Jag försöker inte låtsas om att folk har sex med varandra, halsrodnar när jag tänker på vad snippor (och för all del: snoppar) gör när ägaren pratar med journalister och hrmfar lätt förståndigt när det blir lite väl närgångna/sexbetonade middagsdiskussioner. I can't handle the truth!

/naken-Jeanne

* obs: som jag aldrig sett på rikt, och obs: som jag inte har nåt som helst längt efter - jag är ju pryd sa jag juh. 

1 kommentar: